Gårdagens myskväll

september 19, 2016

Igår hade vi en mysig och härlig söndag. Jag tycker om söndagar för då kan jag med gott samvete vara hemma, ta det lugnt och bara koppla av. Ladda batterierna innan nya veckan startar.

Vi beställde hämtmat och det blev kinamat tillsammans med en skräckfilm. Det är alltid så lustigt när jag är vrålhungrig. Då är jag sugen på att beställa in 3-4 olika rätter för jag tänker att "Det kan jag lätt proppa i mig!", men sen beställer man in fyra små rätter och det är faktiskt mer mat än vad man tror, haha. Vi blev härligt mätta i alla fall.

Idag är det måndag och i eftermiddag ska jag jobba tre timmar. Så innan dess ska jag städa, vädra och förbereda tidsinställda inlägg till er i veckan bland annat. Nu startar vi denna måndag så kör vi!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images