Höst-listan

september 26, 2016

1. Vad är det bästa med hösten?
Jag är så glad att vi ändå har fyra årstider och hur det skiftar så mycket. Hösten är på ingång och det bästa med hösten tycker jag är promenader faktiskt. Den friska luften gör susen. Jag tycker även att hösten bidrar med en massa härlig shopping! Jag älskar höstkläder och det är verkligen min typ av färger.
2. Vad äter du under hösten?
Det blir mest kryddiga och mustiga grytor, men även alldaglig mat.
3. Vad dricker du under hösten?
Under hösten blir det som vanligt kaffe, men en kopp kamomillte är supergott och värmer ljuvligt.


4. Vad är ditt mest använda plagg under hösten?
Jeans och gärna en tjock, stickad tröja.
5. Vad gör du om dagarna egentligen?
Jag jobbar, kryper gärna ner till en film med min pojkvän, tänder levande ljus och dricker kaffe.
6. Vad gjorde du den här dagen för ett år sedan?
Vi var på loppis och fyndade några afrikanska masker och till kvällen var vi bjudna på middag hos våra vänner. Potatismoussaka var det minsann.

7. Vad lyssnar du på under hösten?
Det vanliga. Senaste musiken på spotify eller slår på köksradion och lyssnar på gamla klassiker.
8.Vad läser du?
Gärna bloggar.
9. Vad tittar du på?
Idol och massa skräckfilmer.
10. Vad var bäst med sommaren?
Alla härliga kvällar på balkongen med vinhäng, tapaskvällar och middagar. Midsommar var också väldigt trevligt! En massa badande, grillning i mors stuga, kräftskivan hos min far, besök i Norrvikens Trädgårdar och varma ljuva dagar.









11. Vad har du för höstplaner?
Ska på jobbutbildning i November, jag fyller år, fira min bror som blir 30 år, besöka Pinchos för första gången och bara njuta av dagarna som kommer!
12. Ser du fram emot vintern?
Oh, yes! Jag hoppas innerligt att det blir en riktig vinter med en massa snö. Ser även fram emot jul och nyår. Bästa tiden!

Hur känner DU inför hösten?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images