It sucks to be sick

september 05, 2016

Haha, alltså detta är så komiskt! Kollade tillbaka i arkivet på min förra blogg jag hade innan jag bytte till blogspot och för ett år sedan den 17/9 var jag sjuk senast och idag är jag också sjukt förkyld som då. Kan ni tänka er att jag var sjuk under samma månad och bara 13 dagar mellan varandra, haha. "The evil month" typ.

Stack till jobbet idag trots allt, det var ändå bara tre timmar, men jag höll ut trots yrsel och allt vad det hör till med förkylning. Men ändå, komiskt att förkylningen skulle falla in under samma månad och så pass tätt intill som förra året.

Aja, det blir tvätt ikväll, god mat, en del te och ingefära. Sen ska jag försöka lägga mig relativt tidigt och få i mig god sömn. Food-inspo dyker upp i morgon då jag inte orkar skriva så mycket idag. Ha en fin måndag!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images