Mat-listan

september 11, 2016

1. Favoritsallader:
- Räk-eller kycklingsallad

2. Tre saker du inte vill ha på pizzan:
- Champinjoner, oliver och banan.

3. Äter jag hellre hemma än på restaurang:
- Det blir gärna potatis (kokt, mos eller gratäng), någon god köttbit och en sås till.



4. Favoritdessert:
- Chokladglass!

5. Något du skulle kunna äta varje dag:
- Potatis! Jag ÄLSKAR potatis! Man kan göra så mycket med potatis dessutom. :-) Och ägg. Love it!

6. Det lagar jag helst nu för tiden:
- Det blir väldigt mycket fisk och korvgrytor.

7. Något du tycker om men inte äter så ofta:
- Skaldjur. Mmm... skaldjurspasta är ljuvligt gott!


8. En kötträtt du tycker om:
- Potatismoussaka och fyllda paprikor.

9. Vad äter jag helst till frukost:
- Det blir gärna äggmackor med kaviar eller äggröra, bacon och korv.

10. Bästa matkulturen enligt dig?
- Thailändska köket älskar jag. Så mycket smaker och kryddor.


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images