Min dag i bilder

september 21, 2016

Kl. 07.00
Startade min lediga dag genom att stiga upp med min pojkvän och ta en kaffe tillsammans innan han for till jobb.

Kl. 08.00
Åt frukost i form av äggröra och krispig bacon. Mums!

Kl. 09.00
Satte mig vid datorn och bloggade lite och slösurfade lite.

Kl. 10.00
Satt fortfarande vid datorn och surfade samt bytte sängkläder, diskade och lullade runt.


Kl. 11.00
Tog tredje koppen kaffe och satte mig på soffan och zappade TV.


Kl. 12.00
Var redo för gymmet och stack ner tillsammans med min syster. Köttade järnet i 1 timme och 15 min.


Kl. 13.00-15.00
Åt lunch framför TV:n och tog det väldigt lugnt. Dammade av ytor, drack lite kaffe, lyssnade på musik och lullade runt.

Kl. 16.00
Kände mig jättetrött och tog en liten powernap med min pojkvän när han kom hem efter jobb. Blev inte så långvarigt på grund av snarkningar, haha, men fick några minuters vila i alla fall. 

17.00-19.30
Stack ner till discgolfbanan med min pojkvän och tränade kast och puttar innan vi började vår veckotävlingen 18.30 med några av klubbmedlemmarna.

Kl. 20.00
Lagade och åt mat. Det blev laxpytt med egen romsås och skivade tomater. Lätt och gott! Blev en hit här hemma. :-)

Nu är klockan 21.30 och hade tänkt krypa ner i sängen kolla resten av den animerade filmen vi såg i förrgår; "Insidan Ut". För att summera dagen så har den varit väldigt lugn med lullande, kaffedrickande och discgolf. En bra ledig dag med andra ord. ;-)

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images