Ogilla-listan

september 01, 2016



Hittade den här listan hos Egoina och tänkte hänga på och skriva min egen. Ibland är det ju "kul" att skriva ogilla-listor också, för man kan ju inte alltid dansa på moln, eller hur! Då kör vi. (får göra en glad lista sen så man inte blir påmind av negativ-energi. ;-))
Min äckligaste mat?
– Filmjölk (urk!). Är annars en allätare och tycker om i princip allt, men mat med honung i är jag heller inte så förtjust i.
Hatväder?
– När det är blåsigt... speciellt när man ska cykla till jobbet och man har motvind. Och ja, det har jag typ nästan alltid! Kan inte ha utsläppt hår heller, nädå, då ser man ut som en buske i huvet.
Då tappar jag humöret helt och hållet?
– När någon är otrevlig av ingen grund egentligen och skyller på en när man inte gjort något fel och man själv bara försöker vara trevlig.  
Sämsta musiken?
– Country eller smörpop (urk!). När de sjunger om klyschernas klyscha och kör på samma klassiska tre ackord. 
Värsta tiden på dygnet?
– När man ska upp och jobba kl. 07.00 och stiger upp 05.30 och sovit dåligt. Annars är det inga problem.
Mitt sämsta humör?
– På morgonen innan kopp kaffe och veckan innan mens. 
Värsta personlighetsdragen?
– Högfärdiga personer som tror de kan allt och vet allt och ser ner på folk som inte passar in i sin egen mall på hur personer SKA funka och inte kan acceptera att man är lite annorlunda. 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images