TGIF

september 02, 2016

Trevlig helg på er mina kära läsare! För min egen del ska jag jobba i morgon, men bara till kl. 14.00 (då vi bara har öppet tills dess varje lördagar), sedan tar jag själv helg. Men ville ändå passa på att önska er alla en trevlig helg oavsett. :-)

Har jobbat även idag i vanlig ordning, sedan lagade jag en god middag till min och min pojkvän. Blev så sugen på couscous, så det blev det tillsammans med korvgryta och en massa härlig sallad. Yum yum!

Ikväll tänkte jag se på Monsters Inc då jag såg Monsters University igår. Älskar animerat och speciellt dem filmerna. Toy Story är en favorit dessutom. Man kan inte bli för gammal för sånt. ;-) Vilken är din favorit-animerad film?

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Underbart med helg!!

    Ja det är jätteroligt! Allt nytt är roligt!

    Tack skall du ha! Känns toppen!

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images