SOCIAL MEDIA

torsdag 29 september 2016

Vad finns i min väska?



Väskor. Vilken uppfinning! Vi tjejer/damer/kvinnor är även så himla duktiga på att få plats med saker i våra väskor, eller hur? Och hur ofta rensar vi våra väskor egentligen? Jag tycker om att ha koll och vara organiserad, men rätt som det är så glömmer jag bort hur jag har det i väskan, plus att det är så enkelt att bara stänga dragkedjan och låtsas som ingenting.

Har länge velat slänga min gamla och köpa en ny och idag köpte min kille en väska till mig till min stora förtjusning! Jag valde en väldigt enkel, en lite mindre plus en med flera fack i. I love it! Så dagen till ära tänkte jag tömma väskan och se vad jag egentligen har min väska! Nu kör vi:


1. Telefon.
2. Nycklar.
3. Mynt. Två kronor är alltid något!
4. Kontantkort.
5. En trasig penna.
6. Tre olika läppstift. Ett måste för mig. Kan knappt gå ut utan vetskapen att det finns ett läppstift i min väska. :-)
7. Almanacka. Måste ha koll på dagarna i mitt liv. Älskar planering! På almanackan hittar vi även en lös cykelnyckel och en fungerande penna från jobbet! (Ena dagen har jag 30 st pennor, andra dagen inga, sen dyker de upp igen..)
8. Plånbok.
9. Kvitton. Här har vi samma problem som med pennorna.
10. Kom-ihåg-lista till matinköp.

Härligt med en ny, fräsch väska! Vad har DU i din väska? Gör ett eget inlägg eller skriv en kommentar!

Skicka en kommentar