Vecka 35

september 04, 2016

Den här veckan har gått väldigt fort och det var veckan efter min semester, vilket har betytt "back to work", vilket har känts väldigt bra! Nu ska vi se vad veckan har erbjudit:

Jag har bland annat tränat med min syster. Hade köpt nya träningsbyxor som jag även invigde i måndags. Skönt att ha börjat komma igång med träning igen efter några veckors uppehåll. Vi kör på väldigt hårt och pushar varandra. Kul med en träningskompis. :-)

Min vän kom förbi helt oväntat och lämnade den färdiga boken till minne av Magnus som gick bort. Jag fick den stora äran att illustrera bilderna och både text och bilder blev såå bra! Nu står den i hyllan bredvid sängen och stoltserar.

Jag och min kille har haft dejt-night och lyxade till det med hämtmat. Det blev sushi för mig del och pizza för min pojkvän. Yum yum! Skulle lätt kunna käka sushi (nästan så man säger: "säka sussi"!) varje dag!

Annars har jag lagat mycket god mat, jobbat, lagt mig ganska tidigt, kollat på massa film och hälsat på vänner. En lugn och trivsam vecka helt enkelt. Kul att kolla tillbaka på veckan och se vad man egentligen har gjort. Tiden bara rusar iväg!

Det bästa med veckan:

  • Sushi/dejt-kvällen. Så mysigt att bara vara, äta god mat och avrunda med en film.
  • Att den har varit så lugn.
Hur har din vecka varit?


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images