Middag och kalasfirande

oktober 22, 2016

Nu är det lördag och jag är verkligen på supergott humör! Har mycket spännande framför mig i helgen. Har nyss varit hos min kära mor och ätit god middag och det blev serverat stek, kokt potatis och sås. Mums! Stannade där i några timmar innan vi for hem igen. Kunde stanna där hela kvällen för det var så mysigt, men eftersom vi har planer för ikväll så var vi tvungna att sticka hem vid en viss tid.


Det var härliga färger i min mors trädgård. Det är nog det bästa med hösten, alla dessa ljuvliga och varma färger. Man bli så glad! Visst, solen kunde vara mer närvarande och det kunde blåsa mindre, men hösten är fin den med. ;-)

Här ser ni vad vi åt. Gott eller hur!? Har saknat min familj jättemycket, och även om vi bor i samma stad så ses vi knappt. Beror mycket på jobb och saknad av tid. Har haft många uppbokade helger att det inte blivit av att ses. Men snart ses vi igen på min födelsedag och min brors födelsedag.

Ikväll ska vi hem till min vän Emma och fira hennes födelsedag. Så det ska bli trevligt att piffa upp sig, dricka gott vin, skratta och må gott.

Vad har du för planer ikväll?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images