SOCIAL MEDIA

söndag 2 oktober 2016

My lovely weekend


Har haft en superhärlig och fullmatad helg i bästa sällskap. Igår efter jobbet åkte vi till restaurang Pinchos i en stad utanför. Jag och min pojkvän stack dit med vår gemensamma vän och hans damsällskap. Kul koncept och såå god mat!

Tanken är att man beställer mat/dryck och betalar via deras app, får ett meddelande när det är klart och hämtar sedan mat och dryck i baren. Det är små rätter i tapasform så man får beställa in några stycken rätter per person. Jag beställde jätteräkor med aioli, kycklingspett och sötpotatispommes med sås och en drink och jag blev förvånansvärt mätt! Tog även en pannacotta till efterrätt och blev bjuden på ett glas rött. En riktig kul upplevelse, så detta kan jag varmt rekommendera om ni är sugna på en utekväll med nära och kära.

Efter Pinchos blev det en väldigt spontan tur till bowlinghallen och körde en timme. Efter det avslutade vi hemma hos M med vin, musik och härligt snack och skratt. Perfekt avslut på kvällen!


I morse var det dags för klubbmästerskap i discgolf. Vi körde en 18-hålare på förmiddagen, sedan tog vi god lunch i stan (skaldjurspasta mums!) sedan avslutade vi med 18-hål igen och sedan prisutdelning till vinnarna. Hade en superkul runda med massa high-fives och skratt. Härligt gäng!

Nu är det soffhäng och kvällsmiddag som gäller. Har ni haft en härlig helg som jag?

Skicka en kommentar