SOCIAL MEDIA

söndag 16 oktober 2016

Söndagslistan

Humör idag?

- Känner mig utvilad, nöjd och glad. Har känt mig energisk och väldigt glad hela helgen vilket har varit hur skönt som helst.


Dagens planer?

- Denna söndag är inte helt planerad, men kanske hem till vår gemensamma vän, laga mat tillsammans och se på film på hans nya TV som han köpte i veckan.



Vad har du gjort i helgen?

- I fredags jobbade jag, hade jättemycket energi och var störigt skattfylld och glad hemma på kvällen, haha. Vår vän kom förbi, vi åt hämtmat och kollade på Idol. I lördags jobbade jag också och på kvällen hade jag styrelsemöte för discgolfföreningen. Resten av lördagen spenderades med min pojkvän i sängen och kollade på film och åt äggröra. Mys!


Bästa söndagsmaten?

- Antingen blir det hämtmat (typ gärna asiatiskt) eller någon husmanskost. Typ en härlig köttbit, potatis och en massa såååås. Lätt, enkelt och gott ska det gärna vara.


Vad är det roligaste som hände i veckan?

- Att min energi kom tillbaka! Har varit lite låg de första dagarna i veckan, men så i fredags så sken solen och jag fick både ork och kraft tillbaka. Såå härligt. Det bästa var nog på kvällen när jag var på skratt/stör-humör. Det blev både lite fuldans, skratt så tårarna sprutade och härlig energi som bubblade i kroppen.


Vad är det bästa med Söndagar?

- Åh, jag älskar söndagar! Bästa dagen på veckan då man kan strunta i alla krav och måsten, äta hämtmat, hänga på soffan och bara mysa.


Helgens måste?

- Det har varit jobb såklart och styrelsemötet på lördagen.

Skicka en kommentar