SOCIAL MEDIA

onsdag 19 oktober 2016

Tända ljus och vackert fat

Vad är inte mysigare än tända ljus? Vi är dock i stort behov av värme då det är SVINKALLT här hemma... så då tände jag typ alla stearinljus vi har, haha. Nä, men lite konstigt tycker jag allt att värmen inte är igång. Våra element är på "full patte", men värmen är obefintlig. Får ringa hyresvärden och se.

Tidigare idag var  jag i alla fall på min pappas firma idag för att hälsa på och även min bror var på besök. Det blev en kopp kaffe och snack under hans lunch. Lika trevligt som alltid! Gick sedan ner till stan för att köpa en födelsedagspresent till min vän som fyller år snart. Hoppas hon tycker om det, för det gör jag! :-) Fyndade även ett par grymt sköna kostymbyxor, en glittrig top och ett par armband till helgens firande. Ser fram emot att fira henne och "glamma" till sig lite extra.

Fick ett riktigt vackert fat av min pappa idag.

Han: Vill du ha det här fatet?
Jag: JAAA! Jag tar det!

Perfekt där den står nu på köksbordet och sen kan man även använda den till ostbricka eller tapas. Såå fint!

Skicka en kommentar