SOCIAL MEDIA

söndag 6 november 2016

10 saker jag inte kan klara mig utan

 
1. Kaffe. Den magiska koppen kaffe på morgonen slår allt!

2. Mina glasögon. Ja, det säger ju sig själv. Vill inte leva i en "blurrig" värld.

3. Mitt jobb. En självklarhet, haha. Älskar mitt jobb och att få gå dit varje dag är en fröjd! Är så tacksam för mitt jobb och mina kollegor.

4. Mitt armbandsur. Jag är en planerare och beroende av tid så att bara dra upp armen och kolla klockan är så praktiskt. Kollar väldigt, väldigt, väldigt sällan på klockan på telefonen. Armbandsur ftw!

6. Min kalender. Som sagt, jag tycker om att ha koll på mina dagar och veckor och min kalender ligger alltid nära till hands.

7. Ögonbrynspenna. Är rödhårig och har väldigt tunna och typ vita ögonbryn så de syns inte utan ögonbrynspennan. Så detta är ett måste så jag inte ser så förbaskat trött utan ögonbryn, haha.

8. Datorn/telefon. Hänger ganska mycket på sociala medier och då är detta ett måste att vara uppkopplad. Det är inte så att jag är en av alla dessa #åh-jag-måste-alltid-ha-min-telefon-jag-dör-utan-den-omg. Det är mest när jag uppdaterar instagram, bloggen eller surfande. När jag umgås med nära och kära så lägger jag gärna undan min telefon och är social.

9. Min kamera. Är det inte via telefonen så använder jag gärna min kompaktkamera som jag fick i födelsedagspresent förra året av min pojkvän. Jag använder den flitigt och dokumenterar gärna dagarna med foton till bland annat bloggen. Så bra att man kan spara minnen med bara ett klick på en kamera.


10. Inredning/blommor. Sånt här kan jag gå igång på, haha. Älskar inredning och piffa upp lägenheten. Blommor och växter är även ett stort intresse och skulle gärna vilja ha en djungel här hemma om det skulle kunna gå, haha.

Skicka en kommentar