30-dagars utmaning

november 10, 2016

Eftersom jag har lite dåligt med inspiration till blogginlägg så tänkte jag köra igång med en 30-dagars bloggutmaning där jag kommer posta personlig fakta om mig en gång om dagen i 30 dagar (kommer inte bara ha dessa inlägg förstås). Så här har ni listan, som ni gärna får kopiera och göra er egen 30-dagars utmaning. Kom igen, nu kör vi!

Dag 1 En bild av dig själv + 5 fakta

Dag 2 Något du längtar efter just nu

Dag 3 Något du är väldigt trött på just nu

Dag 4 Ditt senaste köp

Dag 5 En låt som får dig att gråta

Dag 6 En sak du aldrig kommer att göra

Dag 7 Ditt stora beroende i livet

Dag 8 Någon eller några du saknar

Dag 9 Mina favoritskor

Dag 10 En bild av dig själv som du tagit idag

Dag 11 om jag vann en miljon skulle jag..

Dag 12 En sak du garanterat kommer att göra inom 5 år

Dag 13 5 saker du önskar dig

Dag 14 Något du är rädd för

Dag 15 vad har du alltid i din väska?

Dag 16 Favorit motton/ citat

Dag 17 10 personer/saker du skulle ha tagit med dig till en öde ö

Dag 18 En bild av dig själv som barn

Dag 19 En bild som gör dig glad

Dag 20 Dina mellannamn och vad du tycker om dem

Dag 21 Din värsta ovana

Dag 22 Berätta om ett minne från en resa!

Dag 23 Gamla bilder på dig

Dag 24 Dina rädslor

Dag 25 Puss eller krambild med dig och någon annan

Dag 26 5 saker du gör varje dag

Dag 27 En låt som beskriver hur du känner dig idag

Dag 28Det här vill jag bli när jag är stor

Dag 29 Ditt bästa kärlekstips

Dag 30 Den finaste saken du äger

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. jag har just hakat på en liknande, men gömmer liksom frågorna i random inlägg ^^ faavoritårstiden hörde till det inlägget, tjoho. Nästa är "senast inköpt" för mig..

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images