SOCIAL MEDIA

söndag 20 november 2016

Dag 1. 5 random fakta om mig

30-dagars bloggutmaning



1. Jag älskar allt som har att göra med julen! Bästa högtiden på hela året. Det är stämningen, umgänge med familjen, julgranen och hemmet pyntas, en massa stämningsfull ljus och... ja jag kan fortsätta hur länge som helst.

2. Jag har aldrig kört bil. Never, ever, no.

3. Jag tycker om fisk och skaldjur. Skulle kunna leva på det 24-7.

4. Föredrar lugna hemmakvällar. Det är så mysigt, speciellt under höst/vinter när man kan gosa ner i soffan, med tända ljus, kolla på film/lösa korsord/sticka på en halsduk och bara vara.

5. Ser gärna på skräckfilmer, men är lättskrämd och får lätt mardrömmar av det. Men trots det så väljer jag hellre en thriller/skräckfilm när jag ska välja film.

Skicka en kommentar