SOCIAL MEDIA

måndag 21 november 2016

Dag 2 - Något du längtar efter just nu

30-dagars bloggutmaning

Just nu längtar jag efter julveckan faktiskt. Eller också till när vi ska handla julklappar till familj och vänner. Tycker även om julveckan på jobbet då det är full rulle, mycket folk, mycket att göra och den där härliga kontrollerade stressen som överöser en. Love it! Känns som det var ett tag sen det var riktigt mycket att göra på jobb, så det ser jag verkligen fram emot.

Sen längtar jag efter att äta god julmat, gå på julmarknad första advent och ta upp julgranen och pynta i hemmet. Har jag sagt att jag älskar julen!? ;-)

2 kommentarer :

  1. Vad härligt det låter :D Jag längtar först till 22/12 för då vänder det och blir ljusare och ljusare och ljusare igen. Dessutom får vi lärare jullov då. Sedan längtar jag till 2017 så jag kan lämna 2016 i papperskorgen ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa! Skönt att höra att det snart blir ljusare. Behöver lite mer solenergi för att funka ordentligt. ;-) Så skönt med jullov, vilken lyx! :-D

      Radera