SOCIAL MEDIA

torsdag 3 november 2016

Gårdagens firande och dagens planering

Igår kväll överraskade jag min pojkvän med en god middag och lite bubbel för att fira hans nyanställning. Jag lagade hans favoriträtt; kyckling i jordnötssås med ris och en saftig sallad. Såå gott! Bubblet smakade fantastiskt gott och maten var mättande och god. Så kul att skämma bort honom. :-)

Efter middagen kröp vi ner i soffan och kollade på Bonde Söker Fru och en film. En väldigt bra onsdagskväll. Idag är jag ledig och gick upp tidigt tillsammans med min kille på en kopp kaffe innan han gick iväg till jobb. Solen skiner och det är krispigt i luften. Hade planerat att lägga mig i sängen igen, men en sån här fin morgon kan man inte kasta bort. Så denna morgon ska jag äta god frukost, byta sängkläder och städa innan jag sticker ut och handlar lite mat. Härligt med en planerad förmiddag.

Önskar er en fin torsdag!




Skicka en kommentar