I'm back again

november 19, 2016

Idag är jag på hemmaplan igen. Kom hem sent igår kväll från min tre-dagars utbildning, så det var skönt att komma hem och sova i sin egen säng igen. Har haft tre intensiva dagar med provning, god mat och träffat härliga människor, som jag nog aldrig får träffa igen, lite sorgligt men kul att se hur det funkar i andra butiker osv.

Gick upp ganska tidigt i morse trots allt, men vaknade utvilad och till en fantastiskt härlig soluppgång. Ljuvligt! I eftermiddag ska vi iväg och spela bowling för att fira min bror som blir 30 år, sedan blir det en härlig stor middag hemma hos min far. Ska bli såå roligt! Ser fram emot en trivsam och kul kväll.

Har inte haft tid att blogga så mycket i veckan, men förhoppningsvis rullar bloggen igång igen i morgon på riktigt. Så jag får önska er alla en trevlig helg, så ses vi i morgon! Ska visa er alla härliga maträtter vi har fått äta under utbildningen. Såå gott kan jag lova! Ni får vänta med spänning. ;-)

Puss!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images