Jul och ljus i vårt hem

november 27, 2016

Har en riktig mysig söndag. Har haft kaffebesök av vår vän och tidigare granne sen i morse och både han och min pojkvän stack hem till en kompis nyligen, så jag är hemma själv och njuter av lugnet, tända ljus och julkänsla.
 Granen är framme och uppklädd sen i måndags. Fick alla dessa juldekorationer av min kompis i födelsedagspresent. Han vet om att jag tycker om julen, haha. Lite för mycket kanske?
Och självfallet ska vi ha en julblomma i fönstret också! Ljusbehållaren i bilden till höger köpte jag idag när vi tog en spontan promenad till Dollar Store. Trodde inte jag skulle handla något, men det blev något ändå trots allt, haha.

Nu ska jag mysa vidare med en kopp kaffe och någon serie. Ha en fin söndag! Önskar dagen aldrig tog slut...

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images