Lycklig känsla

november 04, 2016

Har känt mig så himla glad och pepp några veckor i streck och det håller fortfarande i sig. Så härligt! Det flyter på så bra på jobbet, känner mig så trygg och rofylld med både vardag och fritid. En sån där lycklig känsla helt enkelt! I love it!

Nu är det fredag och helg, har kollat på Idol, ätit god kvällsmiddag och hängt på soffan. Ska ta tag i min stickning igen och fortsätta på min halsduks-polo. En väldigt enkel stickning med tjockare stickor och garn av alpacka/ull. Superfin! Ska visa er i ett inlägg så ni får se. Jag har gjort en tidigare som är min favorithalsduk.

Nu ska jag fortsätta kvällen på soffan. Go' kväll!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. jag har en stressig hemsk känsla i mig... vet inte varför :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, så tråkigt när man känner sig så där... :-( Jag hoppas det ordnar sig! Skickar en massa pepp och hoppas känslan vänder sig (eller om den redan har gjort). <3

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images