SOCIAL MEDIA

lördag 12 november 2016

Mitt födelsedagsfirande med familjen (11/11)

Åh, vilken underbar och mysig födelsedag jag hade igår. Jag blev såå bortskämd av min pojkvän med de största röda rosorna du kan tänka dig, massa pussar och fina presenter. Vi firade även 6 år tillsammans, så han fick självklart också skämmas bort med en present så han fick en väldigt dyr och väldigt bra hårtrimmer. Perfekt present till sin kille!

Vid 19-tiden kom min älskade familj och hälsade på på kaffe och tårta. Satt på golvet (that's me) och bara mös, skrattade och beundrade min fina familj. Det blev en riktigt lyckad och supertrevlig kväll med några av de bästa människorna i mitt liv. < 3

Förutom de stora röda rosorna så gav min pojkvän mig ett pyjamas-set, ett gäng "cozy socks" och en drös av olika te-påsar så jag kan fylla på min te-låda. Perfekt!

Min familj gav mig en massa fint! Jag är ingen materiell-krävande människa och blir gärna glad av en kram eller ett handskrivet kort, Men det är såklart gulligt att de har tänkt på en och kul att se att de vet om vad jag tycker om.

Som t.ex min syster. Det var en dag för några månader sedan som vi var inne på Kicks och luktade på parfymer, och det var speciellt en som jag blev fullständigt kär och galen i. Av alla andra parfym vi luktade på så var det ingenting som slog den här. Och när jag öppnade hennes present så låg just den parfymen i min hand. Så gulligt och genomtänkt!

Jag är verkligen innerligt tacksam för alla gratulationer, presenter, kramar och kärlek som mina vänner, familj och bekanta har överröst mig. Ni är grymma!

Ikväll blir det ytterligare födelsedagsfirande med ett gäng vänner med mat, dryck och lekar. Kommer bli awesome. Må väl mina vänner!

Skicka en kommentar