One more time

november 24, 2016

Har haft ett långt arbetspass idag och efter jobbet stack jag ner till gymmet med min syster. -"Oh. My. God!" säger jag bara. Min syster är väldigt duktig på att kötta ordentligt och hon drog självklart med mig på en intensiv ben och rump-pass i slutet, haha. Jag är alldeles skakig. Misstänker att jag inte kommer kunna gå ordentligt i morgon, haha.

Men åh, så skönt det är att träna efter jobb. Det känns som man får det där "lilla extra" och kan nöjt cykla hem efter ett bra träningspass. Nu ska jag laga mat och hänga på soffan resten av kvällen. Det är jag värd. ;-)

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Du verkar så fantastiskt härlig och underbar och snäll och roooolig!!! Vill vara med dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååh, så söt du är! <3 <3 Det verkar du med!! :-D Känns som vi har mycket gemensamt. Tror vi skulle matcha varandra jäkligt bra alltså! Trevlig helg på dig! <3 :-D

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images