Snö och förberedande inför kalas

november 09, 2016

I morse kl. 06.30 tittade jag ut ur fönstret och såg att det snöade till min stora lycka! Cyklade till jobbet med ett glatt leende på läpparna. Men här i Skåne är inte snön så väldigt välkomnande utan den försvann lika fort som den kom, haha. Skånsk vinter. Men det var ljuvligt så länge det varade i alla fall!

Efter jobbet testade jag hänga upp girlanger i lägenheten inför min kommande födelsedagsfest på lördag (jag vet, så himla tidigt och nördigt, haha). Ska bli så himla roligt med fina vänner, god mat och dryck. På fredag fyller jag år, då blir det kaffe och tårta med familjen, sedan kalas på lördag, sen kommer svärmor/hennes man hit på söndag för kaffe och bakelse. Så det blir en tre-dagars födelsedagsfirande. Så skoj! Hela helgen är uppbokad till min stora förtjusning.

Ser fram emot en rolig och händelserik helg!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images