Spontan shoppingrunda

november 03, 2016

Har haft en superhärlig ledig dag idag. Steg upp 06.45 med min pojkvän i morse och tog en kopp kaffe tillsammans innan han for iväg till jobb. Jag kände att det kändes meningslöst att gå tillbaka till sängen då solen var framme och det kändes som en bra start på dagen med en tidig kopp kaffe och härligt väder.

Så det blev kaffe, äggmackor, bäddade rent med nya sängkläder och tog en höstig promenad med min kompis till Willys för att handla lite bas-varor. Så det blev två flugor i en smäll. Mat och promenad, det kan ju inte bli bättre!

Träffade även min syster i eftermiddags, tog en kopp kaffe här hemma sedan stack vi ner till stan för hon skulle kolla på ett par jeans och skor. Det är verkligen superfarligt att handla tillsammans med min syster. -"Jag ska inte handla något idag, jag lovar! Det är KÖPSTOPP". Yeah, right... Det låter kanske bra i huvudet, men i praktiken så funkar det ärligt inte.

Men jag kan i alla fall glädja mig att jag hittade något på REA så det var inte sååå farligt. En tröja med texten "Burgers + Fries", ett par sköna leggings och en svartvit mönstrad skjorta/klänning. Jag är nöjd!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Burgers + fries <3 <3 Jag har stigit upp med Erik i två dagar nu så att vi har frukost innan han går till Universitetet. Och aldrig går jag och lägger mig igen, men det är skönt :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så mysigt är det ändå! :-) Passa på att umgås med varandra när man kanske inte träffas förrän på kvällen efter jobb. :-)

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images