SOCIAL MEDIA

söndag 6 november 2016

Veckans filmer/TV-serier jag sett

Jag älskar att kolla på film, speciellt nerkrupen i sängen innan läggdags. Så det blir en del filmer och serier. Här kommer veckans filmer/serier jag sett denna vecka.

Hitta Doris - Var lite skeptiskt till början, men åh vilken söt historia om fisken Doris som är på jakt efter sina föräldrar. Gillar ni animerat så tycker jag ni ska se den här!

The Walking Dead - Äntligen är serien tillbaka igen! Ni som följer den vet att sista avsnittet på förra säsongen var brutal och vidrig. Jag vågade inte riktigt se på de nya avsnitten och nu efteråt när jag tänker på de senaste avsnitt på den nya säsongen så mår jag illa. Det är konstigt, men det känns verkligen som man "känner" karaktärerna och det är så häftigt att se hur de förändras och inget avsnitt är den andra lik.

Lights Out - Denna skräckfilm såg vi igår. Såg bara en liten snutt av trailern och blev rädd och tänkte att vi måste se den. Den får medelbetyg av mig, 6 av 10. Stundtals väldigt läskig och fick gömma mig bakom täcket då och då.

Friends - En av mina absolut bästa TV-serier. Mina fiktiva kompisar, haha. Nä, men helt klart bästa serien som jag aldrig tröttnar på.


Skicka en kommentar