All is calm, all is bright

december 05, 2016

Har fått sova ut idag, men jisses alltså. När jag vaknade i morse så kändes det som jag hade en stor, tung sten på, och i, mitt huvud. Kände mig alldeles tung och dåsig, lite som när man "råkar" ta en powernap i två timmar och vaknar alldeles förvirrad och lite väck. Ingen rolig start alls. Men efter en skön, varm dusch, en kopp kaffe och lite frukost så vaknade jag till liv igen.


Ringde sedan min kompis och gick ner till stan och handlade två julklappar till som ligger så fint under granen just nu. Tog en kopp kaffe hemma hos honom och snackade. Ikväll har jag varit på besök hos min kära kollega som är utlånad till en annan butik för tillfället, så det var riktigt kul och mysigt att "catcha upp" sen sist vi träffades och prata av oss. Drack te och mös på soffan. :-)

Måste avsluta en kär bild på Lille när hon låg i mitt knä halva kvällen i helgen. Ett tag låg hon med huvudet vilandes på min hand. Såå söt! Älskar den lilla kisemisen. Världens bästa!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images