Dagens köp

december 04, 2016

Vid lunchtid åkte vi inom Väla Köpcentrum för att handla julklappar innan vi körde vidare hem. Sjukt mycket folk som vi misstänkte och det blev nästan för mycket för mig. Jag tycker om när det går fort, man vet vad man ska ha, betalar och går ut. Men vi lyckades köpa en hel del julklappar och avslutade shopping med mat på Max.

När vi var i Östra Karup igår (lördags) fyndade jag som sagt en del till mig själv. Det blev en rosa/lila långärmad och lång tröja och en superlång mörkblå kofta.

Köpte även tre par termo-leggings. Det blev dessa mönstrade och ett par svarta. Såå mjuka och sköna! Tycker om när jag har något tajt och åtsittande om benen och löst ovantill.

Till slut hittade jag en jättemysig, varm och skön stickad tröja som jag älskar. Värmer väldigt gott!

Är supernöjd med all shopping och fynd vi gjort i helgen. Nu får vi ha lite pausande i handlandet. ;-)

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Svar: Jag håller med dig - så härligt att man kan beställa flera plagg trots att man vet att man kan skicka tillbaka dem igen. Det är skönt att få prova i lugn och ro, så trångt i provhytterna dessutom :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Men åh, Sara! Tack så mycket för din kommentar, den värmer otroligt mycket skall du veta. Tack!
    Jag tror att jag blivit sån här efter allt som har hänt .. Jag vill vara öppen och ärlig i bloggen, dela med mig av allt jag kan. Dessutom för att få folk att öppna ögonen om att det inte alltid är barnen som är hemska, utan att i många fall kan det faktiskt rent av vara de vuxna och det är än mer hemskare.
    Tack tack!!
    Kramar <3

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images