SOCIAL MEDIA

tisdag 27 december 2016

Julklappar 2016

Jag har blivit såå bortskämd med fina och praktiska julklappar. Jag fick en dab-radio från HiFi-klubben av min pojkvän som står så fint i köket. Ljudet är riktigt bra!

Fick en träningsväska, sport-bh, träningslinne och vattenflaska av min syster. En träningspåse av min pojkvän och fina bilder på min "svågers" dotter. Då är jag redo för träning 2017! ;-)

Jag och min pojkvän fick dessutom ett nytt täcke av B & G. Perfekt då vi verkligen är i behov av en ny. Ska invigas ikväll!

Fick det här superfina smyckeskrinet av min mamma, så nu har jag fyllt den med alla mina smycken. Behövdes verkligen då jag innan bara hade ett pyttelitet skrin som fylldes till bredden.

Dessa superfina muggar med två olika te-sorter fick jag och min pojkvän av min mor. Har redan invigt kopparna och de rymmer mycket med te.

Sedan fick jag en potatisskalare av min bror (välbehövligt!), strumpor och ett fint kort av min far, en apparat som man skalar lök smidigt utan dessa svidande moment av min syster och lite smått och gott. :-)

Tusen tack för alla fina julklappar! Men det absolut bästa har ju varit sällskap och att umgås/videosamtalat med de jag älskar! :-)

2 kommentarer :

  1. Green Mango-teet är jättegott!

    Svar: Tack så mycket, så glad jag blir av att höra det <3
    Ja, visst, det är såå himla lätt och ledigt men samtidigt väldigt snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att höra att teet är bra, har inte provat ännu. :-)

      Radera