SOCIAL MEDIA

torsdag 1 december 2016

Kalops, UNO och gott sällskap

Vilken härlig och ledig torsdag jag har haft idag. Idag har jag verkligen sovit ut och vaknat utvilad och pigg. Såå skönt! Har inte riktigt kunnat sova ordentligt på snart tre veckor då min pojkvän snarkar väldigt mycket. Men idag fick jag äntligen min skönhetssömn.

Har fixat, donat och städat hela förmiddagen och startade igång kalopsen vid kl. 11 och lät den puttra i 2 1/2 timme. Min bror kom förbi för att äta tillsammans med oss, sedan har vi suttit och spelat UNO nästan hela kvällen och druckit te. Så himla härligt och rofyllt. Älskar såna här kvällar där man kan ta det lugnt och "bara vara".

Kalopsen var så mör och go. En av mina favoriträtter, helt klart! Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en eller två avsnitt av Vänner. Jag har börjat om mitt Vänner-maraton och är inne på säsong 1 avsnitt 14 tror jag. Bästa serien innan läggdags.

Hoppas ni också haft en bra torsdag! I morgon fredag och snart helg. Puss!

2 kommentarer :

  1. Uno och Skipbo är så roliga kortspel =)

    Svar: Eller hur, att nätshoppa är riktigt farligt - men nu vet jag ju att alla klänningar jag klickade hem inte kommer stanna hos mig, men japp jag klickade i en klänning (eller två) jag gärna vill ha men inte till jul .. så på ett sätt hoppas jag att dem inte passar eller inte är snygga på så jag inte får ångest.. haha.. bara kan skicka tillbaka igen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så svårt med storlekar också, men bra att man kan prova och skicka tillbaka om det inte passar. Men kul när man hittar massa snygga plagg och kan bläddra ifred utan att behöva gå ner i butiker. :-) Tycker om när det går snabbt när man shoppar, haha. Man vet nästan vad som passar och vad sin smak är. :-)

      Radera