SOCIAL MEDIA

lördag 31 december 2016

Nyårslistan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Hmm... inte vad jag minns just nu.


Har du några nyårslöften?
– Har inga nyårslöften, men jag har mål. Ska köra igång med träningen igen då den legat stilla nu i december på grund av trötthet och en del jobb. Har varit så trött efter jobb och inte haft någon ork. Jag ska leva och njuta av livet.

Något du önskade dig och fick?
- Ett friskt och glatt år och ännu ett härligt år tillsammans med min pojkvän. Men har även fått en ny laptop som min pojkvän köpte till mig i veckan. :-) Yay!

Något du önskade dig och inte fick?
- Sån där hänger jag inte alls upp mig på, så jag vet inte. ;-)

Mest stolt över?
- Att jag utvecklats så mycket på jobb och vuxit som person.

Bästa köpet?
- Mat, helt klart.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej.

Vilka länder besökte du?
- Inga utomlandsresor detta året.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Oroat mig för mycket, inte ta saker så personligt (fastän det är otroligt svårt när man är en HSP människa).

Bästa boken du läste i år?
- Har inte läst någon bok detta året.

Vad var din största framgång på jobbet 2016?
- Personlig utveckling och mitt kunnande inom mitt område. Har fått så många komplimanger från kunder att jag blir alldeles tårögd. Sånt är fint att höra. Någon trodde jag var utbildad sommelier, men det är jag inte (men är utbildad och kunnig inom jobbet) och det tog jag som en fin komplimang. :-)

Största framgång på det privata planet?
- Kärlek. Bara en massa kärlek!

Bästa minnet från 2016?
- Åh, det finns så många! Alla härliga helger uppe i Båstad, vin-häng med mina vänner på balkongen, mycket bad och sol på bryggan och härlig semester.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat såklart!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare faktiskt! Men har haft mina "ups and downs", men överlag väldigt glad.

Favoritprogram på TV?
- Stranger Things (Netflix) och Boarder Security Austraila (tror jag det heter, haha).

Vad ser du mest fram emot med år 2017?
- Glädje, kärlek och vänskap. Ser fram emot en fin, varm sommar och semester tillsammans med min pojkvän. Vi får se vad 2017 har att erbjuda mig.

Skicka en kommentar