SOCIAL MEDIA

onsdag 7 december 2016

Tidig morgon, vloggs & äggfrukost

Har varit ledig idag och tiden har verkligen gått fort. Men trots en ledig dag så gick jag upp 06.45 för att tvätta. Sagt och gjort så var det bara att kliva upp och gå ner till källaren.

Har i alla fall haft en väldigt lugn och mysig dag med äggfrukost i köket, redigerat en ny video som kommer upp ikväll, har målat en tavla som jag gav bort till min kompis (en sen födelsedagspresent som ni även får se i kommande video), tagit en powernap, lagat mat, besökt vår vän på kaffe och nu surfar jag och äter chili cheese och planerar in morgondagens träning.

En bra ledig dag, helt klart! Skulle behövt en dag till då jag känner att kroppen behöver mer vila, men det är bara att köra i gång på jobb som vanligt i morgon. Ha en fin kväll och håll utkik på kommande vlogg!

Skicka en kommentar