Aldrig VS. Alltid

januari 09, 2017

Hittade den här roliga listan hos kära Ljuva Julia. Besök henne gärna! En av mina favoritbloggerskor.


VAD SKULLE DU ALDRIG....

Dricka?
- Varm mjölk. Uäck!

Skoja om?
- Har väldigt dålig och konstig humor. Men något jag absolut inte skulle skoja om är sjukdomar,

Ha på kroppen?
- Tribal-tatuering. Tycker det är något av det fulaste jag vet. Eller en väldigt dålig tatuering.

Kunna arbeta med?
- Jobba på demensboende. Tror det skulle påverka mig allt för mycket.

Säga nej till?
- En riktig härlig snöfylld December (ovanligt här nere i Skåne) eller en resa till något varmt land.

Göra offentligt?
- Spy.

VAD HITTAR MAN ALLTID....

På ditt skrivbord?
- En vit kruka fullt med pennor i, räkningar och laptop.

Under din säng?
- Ingenting förutom damm (om det skulle hinna lägga sig innan mitt städande, haha)

I din jackficka?
- Cykelnyckel

Bakom din kylskåpsdörr?
- En hel del olika såser, mjölk, sweet chili sås, fond, soya och kaviar.

Vid sidan av ditt handfat?
- En grön/blå tvålpump av glas.

Högst upp i din bokhylla?
- En "tyglåda" med alla laddare, två priser från discgolftävlingar och en afrikansk inredningsdetalj.

Framför näsan på dig?
- Kan man skriva glasögon?

I dina tankar?
- Lite jobbrelaterat, mat och att det ska bli skönt att sova.

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. GULLIGASTE SARA! <33 Helt rätt, aldrig skämta om sjukdomar!!! Och varm mjölk är jag inte så förtjust i, men har gjort vispad varm mjölk som jag kokt med kardemumma, och det var riktigt trevligt >.<

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images