Årsresumé 2016 - Del 2

januari 02, 2017

Maj

Nöje: Under Maj-månad var det riktigt varm och det blev mycket häng på balkongen, långa promenader längs stranden och glass på bryggan. Minns så väl när jag och min kille åt thai-mat på uteservering och svetten rann längs benen. Såå varmt! Hade även en mysig picknick i parken med några vänner med fika och kaffe. Mys! 

Nytt: Köpte en del inredning till hemmet.

Mående: Träningen hade gått bra och måendet var på topp och fick en hel del solenergi.

Mat: Blev en del utemat: thai-mat och snitzel bland annat.

Extra: En härlig och varm månad.



Juni


Nöje: Denna månad var nog den bästa av den bästa! Vi hade en superhärlig midsommarfirande uppe i Båstad tillsammans med vår kompis och efter midsommarhelgen började min två veckors semester. Vi besökte Norrvikens Trädgårdar (som vi gör flera gånger under varje sommar), vi hängde på stranden med bad och sol, jag fikade med min kära vän Evelina och hade AW-häng med jobbet och åt musslor.

Nytt: Har nog inte badat så mycket på länge som jag gjorde under juni.

Mående: Mådde toppen!

Mat: Musslor, mycket kött med potatis och fräscha sallader.




Juli


Nöje: Denna månad hängde vi väldigt mycket på stranden och på bryggan med massor av bad och sol dagarna i ända, både på helger och innan jag skulle jobba. Vi åt mjukglass (som jag inte gjort på flera år), åt middag hos min far och njöt på balkongen ganska mycket med god dryck och tapas.

Mående: Hade mina upp och nergångar. Full fräs på jobbet och var ganska trött när jag kom hem om dagarna, men som alltid finns lyckan och glädjen där.

Mat: Det blev ganska mycket fisk denna månad.



Augusti


Nöje: Var hos min far på kräftskiva, lagade väldigt mycket varierande maträtter. Hade sushi/vinkväll med min tidigare arbetskollega hemma hos henne. Hade även semester! Umgicks mycket med min syster och träningen gick fortfarande bra.

Mående: Väldigt glad och studsig. Solen påverkar verkligen.

Mat: 
Jag la upp ganska mycket matbilder på bloggen och lagade härliga maträtter. Jag lagade även skaldjurspasta som jag blev riktigt nöjd med. Men som ni ser på bilderna så blev även denna månaden väldigt mycket fisk och skaldjur.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images