Dagens lista

januari 23, 2017

Jag tjuvade denna lista hos bästa, underbara Ljuva Julia. Besök henne gärna!

Dagens humör: Väldigt lugn och tillfreds med livet. Hela dagen har gått stundtals långsamt på jobb, men trots det väldigt smidigt och mitt humör har varit en bidragande faktor till det.

Dagens mående: Inga sjukdomar eller liknande. Ont i magen efter en semla, men annars väldigt bra.

Dagens borde: Jag borde ha tagit hem min jobbuniform (skjortor och en väst) för att tvätta dem imorgon men glömde det. Tur man har fler rena på lager!

Dagens frisyr: Nersläppt. Skönt att ha kort hår och kunna ha nersläppt på jobbet.

Dagens planer: Snart är det läggdags, men dagens planer har i alla fall varit: jobb, handlat mat, lagat mat, umgåtts med pojkvän och kompis och bloggat.

Dagens materiella vill ha: Nu när julgranen är nermonterad och står i källaren så har vi tomt i hörnan i vardagsrummet, där ska det stå vår framtida TÅFÖLJ! Så vackert och fint det skulle vara om det skulle stå en där just nu. 


Dagens beroende: Inget särskilt förutom det dagliga kaffeintaget.

Dagens tråkigaste: Att jag åt en semla på jobbet 1 minut efter att en stor pastalunch var intagen och mådde därefter illa och kom på att jag även hade en 15 min rast två timmar senare och kunde därför njuta av semlan då tillsammans med en kopp kaffe och låtit magen vila efter lunchen. Men nä. Semlan hade alltför stor kraft...

Dagens längtan: Har en stor längtan efter våren och när solen går ner sent på kvällarna.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images