Gårdagens date-night

januari 29, 2017

Igår hade jag och min pojkvän en date-night som jag skrev tidigare och den var riktigt bra, förutom vårt restaurangbesök. Var supertaggad på en riktigt god middag, men restaurangen höll inte alls måttet. Det är andra gången vi har behövt vänta i EN TIMME (!!!) på vår mat och fisk-och skaldjursplankan var tyvärr inte värd 195 kr (sjuka priser för en planka).

Som ni ser på bilden så fick jag rödspätta i stället för torsk (servitrisen meddelade detta, så det var OK), men stackars lilla trasiga fisk. Och tre små musslor och lite grönsaker i botten. Vilken gnällkärring jag låter nu, haha. Men det är ju faktiskt tråkigt när ens restaurangbesök inte håller måttet och när man sett fram emot detta hela dagen. Inte ens en ursäkt från servitrisen att maten var försenad eller frågade oss hur vi hade det när vi betalade.

Okej, okej... moving on! Min killes hamburgare på högrev såg i alla fall god ut! ;-)

Efter maten stack vi hem, poppade popcorn och hyrde film via X-box och såg på "The Whole Truth" med Keanu Reeves, som var riktigt bra! Betyg 8/10. Se den! Efter filmen spelade vi Halo 4 till kl. 02.00, haha. Ett bra avslut på kvällen, helt klart!

Vad har ni gjort i helgen?

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Men gud vad surt, att vänta så länge på något man inte ens blev nöjd med!? Fy fan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, riktigt tråkigt! :-( När vi fick maten tog det 10 min, sen var vi klara, sen betalade vi direkt. Den goda stämningen vi hade i början försvann sen. Men vi avslutade kvällen väldigt bra i alla fall. ;-)

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images