Gym, sol och sällskap

januari 16, 2017

Vilken härlig start på dagen, minst sagt. Tog en skön sovmorgon i morse, en kopp kaffe på balkongen och mättande frukost. Sen stack jag och min syster ner till gymmet och svettades i en timme, därefter tog vi en uppfriskande promenad i solen till närmaste mataffär och handlade lite nödvändigheter.

Känner mig pigg och "back in the game" igen. Har känt mig såå trött och inte alls varit mig själv på några veckor nu. Vet inte alls vad det beror på, men idag känner jag att jag fått tillbaka lite energi och känner mig gladare och piggare. Älskar såna här dagar! Tror träningen, den friska luften, solen och att få träffa min syster som gjorde det. Min kropp behöver solenergin och snart är det vår. Som jag längtar.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images