Let the game begin

januari 24, 2017

Det var såå längesen jag spelade X-box, och självklart spelar jag Halo. Mina favoritspel på konsol! När den senaste släpptes så blev jag dock sjukt besviken då de hade tagit bort split-screen/co-op och hela spelet i sig kändes bara B. Har inte ens spelat klart hela 5:an, så jag kör på de gamla tidigare spelen. Tomb Raider är också ett favoritspel som jag gärna och helst spelar på PC. Är ingen direkt "gamer" och spelar inte alls så ofta, men när det väl sker så är det svårt att sluta!

Körde campaigne-mode med min kille i kväll. Kul att ha någon att spela med. :-)

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Svar: Det är ju jättebra, då inser man att man tar det på allvar!

    Vad roligt att höra! Stort tack!

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnarna utsedda i Veckans Blogg - kom gärna och se om det blev du! Tre vinnare denna gången!

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images