SOCIAL MEDIA

måndag 23 januari 2017

Matvecka 03

 Måndag: Hade en date-night med min pojkvän och åt torsk i gräddsås med stekt paprika, haricot vertse och potatismos. Det har blivit "Husets Specialare" här hemma. ;-)

Tisdag: Blev överraskad av middag när jag kom hem efter jobb. Min kille lagade sin supergoda köttfärssås med rivna morötter och mojo rojo serverat med pasta.

Onsdag: Vi bjöd in vår vän K på middag och jag serverade riktigt het kyckling i röd curry med ris.

Torsdag: Har inget dokumenterat och har försökt luska ut vad vi åt denna kväll utan succé.

Fredag: Var supertrött efter jobb och gjorde två hamburgare med fyra olika dressingar, stekt ägg och ostskiva.

Lördag: Besökte min pappa och blev bjudna på kalkon med kokta grönsaker och en härlig brunsås. Sååå gott!

Söndag: Sista dagen i veckan = hämtmat och chill. Det har blivit en återkommande grej för oss och jag klagar inte. ;-) Denna kväll blev det en härlig pizza

Skicka en kommentar