Min dag i bilder

januari 18, 2017

Startade dagen med ett besök hos min bästa kompis K över en kopp kaffe och kanel/äppel-muffins som jag hade köpt på vägen. En bra start på dagen och mysigt med skitsnack och umgänge.

Bjöd hem vår kompis K på spelhäng och middag. Det blev riktigt stark kyckling i röd curry. Ca tre matskedar curry paste och en chili sätter verkligen sting på maten. ;-) Det blev väldigt uppskattat i alla fall!

Blir ni sugna?

Sedan fick jag tummarna ur röven och började med en beställning som legat på is i några veckor. Men deadline är nästa vecka, så jag har haft en tid att planera och tänka. Men nu är den äntligen klar! Tyvärr ger inte fotot färgerna rättvisa, men den är finare i verkligheten, och jag gärna behålla den själv, men det går ju inte. ;-)

You Might Also Like

5 kommentarer

  1. Vad du är duktig på att måla - gjort det länge?

    Svar: Åh, tack för din kommentar, vad roligt att höra =) Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :-) Ja, jag har målat/tecknat sen jag var liten. Konsten står mig nära hjärtat. :-) <3

      Radera
  2. Fantastisk konst!!

    Jag äääälskar stark mat :D YUM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack kära du! <3

      Jaa, det ska vara riktigt starkt och hett så det bränns lite nätt på tungan. ;-D

      Radera
  3. Svar: Kan förstå det, är du självlärd?
    Ja rödlök är bäst till allt! Hehe.

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images