Mina mål för 2017

januari 05, 2017

Att skriva upp mål för året tycker jag så spännande och kul, speciellt när man kan bocka av sina punkter och se vad man gjort och inte gjort i slutet av året. Detta året ska bli ett jädra bra år har jag bestämt mig. Här kommer mina mål för 2017:


» Planera och inreda balkongen
Något som jag älskar att göra är att inreda hemmet, och nu när vi äntligen har en balkong och den just nu ser ganska opersonlig ut så ska jag fixa balkongen till en mysig oas att hänga på under sommaren. Blommor, växter, lyktor, kuddar och snygga stolsdynor.

» Vara mer kreativ
Ska börja måla mera, ut och fotografera och börja sjunga /spela gitarr igen. För jag vill verkligen komma igång med mina kreativa talanger och få upp gnistan igen.

» Testa nya recept
Ska börja våga prova mer nya recept jag inte tidigare gjort. Utveckla mig mer i köket då jag älskar att laga mat och hitta nya smaker och idéer. Mer sånt!

» Träna mera
Ska kicka igång med träningen igen. Mest för min kropps skull, för att bli piggare och bli starkare.

» Köpa en fåtölj
Har jag längtat efter länge och detta året blir förhoppningsvis en ny fåtölj i hörnan. :-)

» Blogga mera
Ska värdesätta bloggen mer då jag älskar att blogga och fotografera. Det ska bli mer roliga, idérika och intressanta inlägg. Berätta gärna vad ni vill se mer av i min blogg. Uppskattas alltid!

Listan kommer uppdateras...

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images