SOCIAL MEDIA

torsdag 12 januari 2017

När den impulsiva sidan av mig tar över

Igår kväll låg jag på soffan och var ganska uttråkad. När det händer så väljer jag antingen att fortsätta ha tråkigt och zappar TV, ELLER så gör jag helt tvärtom och gör något drastiskt och vänder på steken totalt! Som igår då ja. Så jag klippte av mestadels av mitt hår! Det blev typ 2 dm!

Jag: Jag ska göra något helt galet med mitt hår babe!
R: Nääääääe, gör nu inget du kommer ångra dig sen över.
Jag: Nädå! Äh, jag kommer bara ta lite, typ topparna.
Kommer tillbaka efter 2 min
Jag: Eh, det blev lite kortare än vad jag hade tänkt mig, hehehe.
R: Det blev ju superbra!

Det känns skönt med kortare hår, men man märker skillnad och kan inte kasta bak håret som jag brukar när jag t.ex böjer mig ner, vilket är väldigt skönt, men jag gör fortfarande det här kastet med håret även om det inte behövs, haha. Det ser kanske konstigt ut, men ingen har påpekat det ännu.

Vad tycker du om min nya frisyr? Ska till frisören ändå och snygga till det lite extra, men just nu får det se ut så där.

Skicka en kommentar