SOCIAL MEDIA

tisdag 17 januari 2017

Serverad middag och matlådor

Ikväll blev det min pojkvän som stod för middagen, vilket inte händer så ofta då jag gärna tycker om att stå framför spisen, men när han väl lagar mat då blir det vardagslyx och såå gott! Han har få rätter som han ofta kör på, bland annat sin fabulösa köttfärs med mojo rojo, en hint av curry och rivna morötter i bland annat. Det doftade såå gott i köket och smakade ljuvligt.

Det bästa är att det blir alltid över till en massa matlådor att ta med till jobbet. Älskar storkok. Nu är jag mätt och belåten och kan njuta resten av kvällen varvat med tvätt. ;-)

2 kommentarer :

  1. Svar: Jag avskyr att städa, hemmavid iallafall. Jag har ju det som yrke =) Men håller med, känslan efteråt är härlig!

    SvaraRadera
  2. Min Veckans Blogg-tävling är avslutad, kika gärna in och kolla om du blev vinnare. Om inte är det redan uppe en ny omgång som du gärna får vara med i :)

    SvaraRadera