SOCIAL MEDIA

söndag 22 januari 2017

Söndagens aktiviteter

Vilken härlig söndag vi har haft hittills, och ännu är dagen inte över. Kände mig sugen på att ha kjol på mig idag och kastade på mig något snabbt, vilket resulterade i denna outfit nu ser ovan. Casual, girly och snyggt. Me like! Vad tycker ni, tumme upp/ner?
Kl. 10.45 var vi på plats i ishallen och var först i kö till uthyrning av skridskor. Detta är tredje söndagen under Januari som jag, min pojkvän och vår vän Johan åker dit och det är verkligen en superrolig söndagsaktivitet om man inte har något annat för sig. Åker en halvtimme, sedan en kopp kaffe på läktaren en stund, sen ut på banan igen.

Jag och min kille är inte superduktiga (men vi tar oss fram ;-)), men vår kompis däremot åker som han vore född med skridskor på, haha.

Efter en uppfriskande stund ishallen tog vi en 25 min promenad hem och gick inom närmsta bageri och jag köpte varsin semla till oss. Har längtat och försökt handla semlor nu i tre dagar utan succé, men idag lyckades jag minsann!

Underbara söndag, I love you! Mysdagen fortsätter!

Skicka en kommentar