Testar rengöringsgel/dagkräm

januari 13, 2017

En ny kategori är uppe "Sara testar".

Igår köpte jag en rengöringslotion och en dagkräm från märket No7. Har provat båda produkter och det känns för tillfället väldigt bra i huden. Ansiktslotionen var väldigt krämig och lättarbetad och tog förvånansvärt bort sminket väldigt bra. Dagkrämen var ljuvlig! Så mjuk och len min hud är nu efteråt.

Får använda produkterna några veckor innan jag ger betyg, men för första gången så känns det väldigt bra, och jag har provat måååånga ansiktsrengöring/lotion/dagkräm i mina år. Återkommer med betyg! Men so far, tummen upp!

Inte sponsrad eller något liknande.

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Det verkar ju toppen, så kul att testa nytt :D Jag håller mig än så länge till Vitamin E från The Body Shop, men tycker inte den funkar så bra nu på vintern :(

    SvaraRadera
  2. Ja, det är det. :-) Brukar inte ofta byta just rengöringsprodukter utan håller mig gärna till en och samma. Men min förra torkade ut min hud ganska mycket i slutet. Men lyckan när man hittar något bra alltså! ;-)

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images