Veckohandling och fika

januari 11, 2017

Usch, vilket busväder det är idag. Storm, regn och feta snöflingor. Ingenting man hade förväntat sig direkt. Ringde min kompis i morse för att sticka och veckohandla mat. Vi är duktiga på att pricka in värsta dagar att handla på, haha.

Så jag lovade honom kaffe och fikabröd när vi kom tillbaka hem till mig.

Dessa fikabröd med pecannöt är en av våra favoriter. De är så frasiga med en god fyllning i som är "to die for"! Älskar dem.

Efter ett tag var vi trötta på att vara sociala. -"Aha, är du här fortfarande!?" Haha! Tycker om att ha vänner som man inte behöver "passa upp" eller att det alltid måste hända något hela tiden. När man bara kan sitta och chilla, snacka strunt och bara vara sig själv. Bästa!

Nu längtar jag till våren så jag slipper denna hemska, tråkiga regn med blåst hela tiden. Jag är även redo för sommaren. Bryggan, here we come!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images