3 serier/program under vintern

februari 08, 2017

Nu under vintern har det blivit en hel del TV-tittande eller streaming från laptopen då det blir så mörkt tidigt. Jag tycker det är så mysigt att krypa ner i soffan eller sängen och titta på något spännande eller roligt och bara mysa tillsammans med en god kopp kaffe t.ex.

Här listar jag program/TV-serier som jag tittar på just nu:


Superstars
Jag älskar såna här tävlingsprogram och det är spännande att se några av Sveriges bästa idrottshjältar tävla mot varandra. Tycker också om Mästarnas Mästare som är typ samma programkoncept.

Sveriges Mästerkock
Jag älskar att laga mat och tycker om att kolla på matprogram och just nu är det Sveriges Mästerkock som jag kollar på varje onsdagskväll. Så många duktiga denna säsong.

Friends
En serie som alltid går på högvarv här hemma. Har kört om hela säsongen igen från början och betar av avsnitt efter avsnitt i rätt ordning varje kväll. Tycker det är kul att se hur karaktärerna förändras genom säsongerna.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images