Alla hjärtans dag

februari 14, 2017

Ikväll gjorde vi det väldigt enkelt för oss. Jag lade en god middag tills oss: torsk i ugn med romsås, potatismos och broccoli. Matkoma! Två timmar senare dukade vi upp som en picknick på golvet med tända ljus, varsin bakelse, bubbel och de största jordgubbar jag någonsin sett, haha. Vi körde fyra omgångar Yatzy och det blev ganska jämt. Okej, jag förlorade (dålig förlorare), men det var väldigt jämt ett tag! ;-)

Vi är inga som tar Alla Hjärtans Dag på så stort allvar eller gör det till en överdriven grej, men vi gör det från djupet av våra hjärtan och ger varandra lika mycket kärlek varje dag.

Är gärna den som ger än att få, men min kille tycker om att skämma bort mig och gav mig de här superfina rosorna i en vacker vas med glittrande stenar i. -"I stället för rosor i bukett som kommer dö inom några dagar, så fick du både rosor och en vas som du kan använda framöver". Bra tänkt! ;-)

Nu är jag såå trött och längtar efter att krypa ner i sängen till ett avsnitt av Superstars.

Må väl, mina vänner!

You Might Also Like

2 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images