SOCIAL MEDIA

onsdag 1 februari 2017

Dagens glädjeämnen

Blev inspirerad av en vän som delade med sig av sina glädjeämnen och tyckte det var himla bra och så värt. Att fokusera på de positiva sakerna/händelser varje dag är viktigt. Speciellt då man har haft en mindre bra dag eller en crappy dag helt enkelt, då kan man i slutet av dagen reflektera och inse att det var inte så pjåkigt trots allt. Det finns alltid guldkorn varje dag! Här är mina glädjeämnen för dagen:

  • Har varit ledig idag
  • Tog en lång och skön sovmorgon till kl. 09.00 idag. Utvilad och pigg!
  • Pantade burkar och handlade mat på förmiddagen.
  • Min syster kom hem till mig. Vi lagade lunch tillsammans och spelade Halo2. Fem härliga timmar tillsammans med min älskade syster!
  • Har dammat av alla ytor i hemmet, diskat och bytt sängkläder.
  • Har sett ett nytt avsnitt av Sveriges Mästerkock.
  • Köpte nya rosa tulpaner
  • Fått mysiga pussar av min pojkvän!
Vad är dina glädjeämnen för dagen?

Skicka en kommentar