Dagens outfit

februari 22, 2017

Igår köpte jag en jeanskjol och tog storlek 36 som jag alltid brukar ha. Brukar nästan aldrig behöva prova kläder jag köper, så jag köpte den och provade den hemma... "OMG. TOO TIGHT!". Visst, jag har en bred bak/rumpa men kjolen gick knappt över baken ens!

Jahopp. Det var bara att lämna tillbaka den dagen efter (idag). Passade på att köpa en ny festlig tröja (se bild ovan) dessutom and I love it! Tycker om gulddetaljen vid halspartiet. I alla fall. Jag bytte ut jeanskjolen, MEN jag fick gå upp två storlekar, till 40. Inget fel med det, men jag blev lite fundersam när jag fick hoppa upp så pass mycket för den skulle passa. Hur liten ska man vá egentligen?

Men nog om det, jag älskar min nya jeanskjol. Har inte ägt en sådan sen jag var liten tjej, haha.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images